N-VA Hemiksem stelt hun volledige lijst voor

Op 31 augustus 2024, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2024

N-VA Hemiksem heeft hun volledige lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen voorgesteld.
Lijsttrekker Rita Goossens kan onder meer rekenen op de steun van Dirk Verlinden (plaats 2), Helke Verdick (plaats 3) en Marc De Cleene (plaats 4).
“We kunnen blijven rekenen op onze vaste bestuursleden sinds jaren, zoals Peter Dutremez (lijstduwer), Chantal Van Put (plaats 5), Peter Thijs (plaats 21) en Karina Van heirle (plaats 18), maar we hebben ook 15 nieuwe mensen op onze lijst, waarmee we bewijzen dat wij ook verruimen en vernieuwen” , zegt een trotse Rita Goossens.

Opvallende nieuwkomers zijn Marc Kersemans (plaats 19), gepensioneerd gemeentearbeider, Maryam Sarrami (plaats 7), infrastructuurdesigner, Anneke De Doncker (plaats 9), zorgkundige en zeer actief in het verenigingsleven, en Nadine Van den Brande (plaats 11), verpleegkundige die werkte in het WZC Hoghe Cluyse.
Jaro Thijs (plaats 8) en Xander Van den Bosch (plaats 10) willen graag het voortouw nemen voor de jongeren.
“We hebben onze lijst zorgvuldig samengesteld met 12 vrouwen en 11 mannen. We hebben ervaring en expertise aan boord, veel sociale betrokkenheid, en kandidaten uit elke leeftijdscategorie, wat ons een ruime en dynamische kijk geeft op de noden van elke Hemiksemnaar”, aldus de lijsttrekker.