Word lid

De N-VA toont elke dag opnieuw aan dat de Verandering ook echt wérkt. Ben je net als onze 40 000 andere leden overtuigd van die Kracht van Verandering, zet dan nu de stap en sluit je vandaag nog aan bij de N-VA. Voor amper 12,50 euro per jaar ben je al lid. Jonger dan eenendertig? Dan betaal je maar 5,00 euro per jaar. Bijleden in hetzelfde gezin worden al lid voor 2,50 euro per jaar.
Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. Je wordt er zelf ook beter van, met een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.
Maak het jezelf gemakkelijk: vul hieronder je persoonsgegevens in en klik op ‘indienen’.
Je betaalt het juiste bedrag op rekeningnummer BE32 9733 4788 7302 van N-VA Hemiksem, Bouwerijstraat 46, 2620 Hemiksem.
Zodra we jouw betaling ontvangen, bezorgen we jou je persoonlijke lidkaart!